آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»حمل و نقل»فیلتر ها، عملکرد فیلتر های بالابر
فیلتر ها، عملکرد فیلتر های بالابر-pic1

فیلتر ها، عملکرد فیلتر های بالابر

عملکرد فیلتر های بالابر
میزان پاکیزگی سیال هیدرولیک در بالابر، یک عامل مهم در عملکرد درست و دوام قطعات است. بعضی از قطعات سیستم بالابر مانند پمپ و موتور در مقابل آلودگی و ذرات خارجی خیلی حساس هستند. اگر سیال هیدرولیک، در حد تعیین شده توسط طراح و سازنده سیستم، پاکیزه نباشند، در قطعات مختلف بالابر سایش و نشتی ایجاد شده و بازده کل سیستم افت می کند. ریشه اصلی بسیاری از عیوب در سیستم های هیدرولیک بالابر را می توان در آلودگی سیال جستجو کرد.
منابع آلودگی
برای درک بهتر فیلتراسیون در سیستم های هیدرولیک بالابر ابتدا باید منابع ایجاد آلودگی را شناخت. آلودگی می تواند منشا داخلی یا خارجی داشته باشد. آلودگی های با منشا خارجی، از خارج از سیستم به داخل نفوذ می کنند. آلودگی های با منشا داخلی، در داخل سیستم بالابر به وجود می آید، مثلا ذرات فلز که بر اثر سایش قطعات وارد سیال می شود. آلودگی های داخلی شامل ذرات فلزی، ذرات لاستیکی و پلاستیکی و احتمالا دیگر مواد هستند. اینگونه آلودگی را ذرات آلودگی جامد می گویند. وجود آب، هوا و دیگر مواد شیمیایی در سیال نیز آلودگی محسوب می شود. فیلتر های مختلفی برای جدا کردن آلودگی های جامد و غیر جامد ساخته و عرضه شده اند. در این قسمت درباره فیلتر هایی که برای جدا کردن ذرات جامد از سیال ساخته شده اند، بحث می شود. ذرات ریز در حد میکرون را می توان توسط فیلتر جدا کرد.


آگهی دهنده: کیا
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - حمل و نقل در تهران
آدرس: تهران، کیلومتر ده جاده قدیم کرج، اتوبان آزادگان، احمدآباد مستوفی، بلوار شهید ابوالقاسم، میدان کوچکزاده، انتهای خیابان سیزده آبان غربی، پلاک 22
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۰/۱۳
بازدید: 317 بار
ایمیل: